HMD Global, compania cunoscută până acum pentru producția de telefoane Nokia, se pregătește să facă un pas semnificativ înainte. Pe data de 25 februarie, în Barcelona, va avea loc un eveniment special de lansare, începând cu ora 12:30, ora locală. Acest moment marchează debutul primelor produse sub brandul propriu HMD, semnalând o schimbare de direcție pentru compania finlandeză.
Sub sloganul „Ceva nou vine”, HMD Global a început să trimită invitații presei, promițând nu doar prezentarea noilor produse, dar și actualizări despre „viitorul excitant al HMD”. Această mișcare vine înaintea evenimentului Mobile World Congress, care se va desfășura între 26 și 29 februarie, unde HMD Global va avea ocazia să își prezinte mai amănunțit strategia și parteneriatele.
Lars Silberbauer, directorul de marketing al HMD Global, a subliniat anterior că compania se îndreaptă către a deveni o entitate cu mai multe branduri, având o gamă de produse HMD distinctă, completată de parteneriate de licențiere și colaborări de brand semnificative. Această schimbare de strategie a fost anunțată încă din septembrie, când Jean-Francois Baril, fondatorul și directorul HMD Global, a dezvăluit că, pe lângă dispozitivele Nokia, compania va începe să ofere produse sub marca HMD.
Pe 31 ianuarie, HMD Global și-a lansat noul site web, HMD.com, pregătind terenul pentru introducerea primelor sale produse sub marca proprie. Deși, deocamdată, site-ul prezintă în continuare dispozitivele Nokia, există indicii despre direcția în care se îndreaptă brandul HMD: un design mai modern, îndrăzneț și colorat. Compania promite dispozitive durabile, distractive, sigure, rapide și accesibile, continuând să pună accent pe ușurința de reparare și sustenabilitate, caracteristici deja asociate cu telefoanele Nokia.
Cu această mișcare strategică, HMD Global își propune să se reinventeze și să își extindă portofoliul, oferind consumatorilor o gamă mai largă de produse. Evenimentul de lansare din Barcelona este așteptat cu interes, promițând să dezvăluie nu doar noile dispozitive, dar și viziunea companiei pentru viitor. Este clar că HMD Global dorește să marcheze un nou capitol în istoria sa, unul care să aducă inovație și diversitate în oferta sa de produse.