Xiaomi se pregătește să redefinească standardele fotografiei pe smartphone cu lansarea iminentă a modelului Xiaomi 14 Ultra. Acest nou flagship promite să aducă pe piață funcționalități foto inovatoare, stabilindu-se ca un potențial lider în domeniul fotografiei mobile.
Xiaomi 14 Ultra este așteptat să devină unul dintre cei mai apreciați competitori în arena fotografiei pe smartphone, grație implementării unor senzori de imagine superiori celor din anii precedenți. Lansarea oficială în China este programată pentru 22 februarie, urmând ca prezentarea europeană să aibă loc pe 25 februarie, în cadrul evenimentului MWC 2024. Cu un preț anticipat de 1499 euro în Europa, Xiaomi 14 Ultra este proiectat să încorporeze cele mai avansate tehnologii disponibile pe piață.
Xiaomi 14 Ultra va fi echipat cu patru camere, inclusiv un nou senzor principal LTY900 de 1 inch, care promite o captare a luminii cu 136% mai bună datorită unei deschideri mai largi de f/1.63. Acesta este susținut de o cameră ultra-wide de 50 MP, un senzor teleobiectiv IMX858 de 50 MP cu zoom optic 3,2X (f/1.8), și un periscop IMX858 care oferă un zoom optic de 5X (f/2.5). Aceste camere nu doar că vor capta mai multă lumină decât predecesorii lor, dar vor include și lentile lichide, permițând capturarea de imagini macro de înaltă calitate. Xiaomi 14 Ultra va oferi astfel trei moduri macro diferite, provocând serioase dificultăți concurenței.
În plus, Xiaomi a anunțat înființarea institutului Xiaomi x Leica Optical, cu scopul de a dezvolta noi sisteme optice de imagerie mobilă, care vor fi utilizate în viitoarele smartphone-uri de top ale mărcii. Acest parteneriat subliniază angajamentul Xiaomi de a împinge limitele tehnologiei fotografice pe smartphone-uri.
Xiaomi 14 Ultra se anunță a fi un punct de referință în evoluția fotografiei pe smartphone, combinând inovații tehnologice avansate cu parteneriate strategice. Cu caracteristici foto fără precedent și un design de top, acest model promite să stabilească noi standarde pe piața globală a smartphone-urilor.