Samsung lansează Galaxy F55 în India, o versiune rebranduită Galaxy C55, care a fost lansată in China

Marian Ciobanu
2 Min de Citit

Samsung a anunțat recent lansarea în India a noului său smartphone Galaxy F55. După o analiză atentă, se dovedește că această versiune nu este altceva decât rebranduirea modelului Galaxy C55, lansat anterior în această lună în China.

Compania nu a dezvăluit deocamdată o dată precisă pentru punerea în vânzare, menționând doar că aceasta va avea loc „la începutul lunii viitoare”. Cu toate acestea, s-a precizat că Galaxy F55 va fi disponibil prin intermediul retailerului online Flipkart și pe site-ul oficial Samsung, sugerând o lansare exclusiv în mediul online, la fel ca și în cazul celorlalte dispozitive din seria F.

Samsung Galaxy C55

Aceeași configurație hardware, un ambalaj diferit

Nu este prima dată când Samsung recurge la rebranduirea sau chiar comercializarea a două dispozitive cu diferențe minore. Indiferent dacăîl numim Galaxy F55 sau C55, adevărul este că ambele sunt, în esență, variante ale modelului Galaxy M55, singura diferență fiind prezența materialului din piele vegană pentru carcasa din spate.

Aceasta înseamnă că veți beneficia de același ecran Super AMOLED+ de 6,7 inch, cu rată de refresh de 120 Hz și rezoluție Full HD, procesorul Snapdragon 7 Gen 1, până la 12 GB memorie RAM, până la 256 GB spațiu de stocare cu posibilitate de expansiune prin microSDXC, o triplă cameră principală cu senzor principal de 50 MP și o cameră frontală de 50 MP, precum și o baterie de 5000 mAh cu încărcare rapidă de 45W.

Opțiuni de culoare atractive și finisaje premium

Galaxy F55 va fi disponibil în aceleași culori portocaliu și negru ca și varianta C55. Compania Samsung va oferi mai multe detalii despre disponibilitate și prețuri odată ce acestea vor fi anunțate oficial.

Prin această nouă lansare, Samsung pare să țintească un segment de piață care apreciază specificațiile tehnice moderne, combinate cu un design premium și materiale de înaltă calitate, cum ar fi piele vegană. Rămâne de văzut dacă strategia de rebranding va fi un succes în India și dacă consumatorii vor răspunde pozitiv la această ofertă.

Distribuie acest articol
Follow:
Marian Ciobanu, fondatorul MobileHub.ro, are 8 ani de experiență în bloguri tech, lansând Betit, Geeki și mobilehub.ro. Pasionat de gadgeturi, oferă recenzii și știri zilnice pe MobileHub.ro.
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *