Netflix a dezvăluit recent că planul său suportat de reclame are deja 40 de milioane de utilizatori activi lunar. Acest lucru reprezintă o creștere de 5 milioane față de acum un an, indicând faptul că oamenii nu par să fie deranjați de reclame. În prezent, peste 40% dintre toate înregistrările în țările unde planul cu reclame este disponibil sunt pentru acest plan.
Nu doar atât, dar peste 70% dintre cei care se abonează la planul cu reclame urmăresc conținutul mai mult de 10 ore pe lună, cu 15% mai mult decât „cel mai apropiat competitor”, conform Nielsen. Acest lucru înseamnă că abonații Netflix sunt „de două ori mai predispuși să reacționeze la o reclamă în comparație cu alte servicii de streaming și televiziune liniară”, conform unui comunicat oficial.
Netflix intenționează să lanseze o platformă de tehnologie publicitară internă până la sfârșitul anului 2025, oferind astfel advertiserilor „modalități noi de achiziție, noi perspective de valorificare și noi modalități de măsurare a impactului”.
Internalizarea tehnologiei publicitare va permite Netflix să „alimenteze planul cu reclame cu același nivel de excelență care l-a făcut pe Netflix lider în tehnologia de streaming astăzi”, conform lui Amy Reinhard, Președintele Publicității companiei.
Aceasta a continuat să declare: „Suntem extrem de strategici în modul în care prezentăm reclamele deoarece dorim ca membrii noștri să aibă o experiență fenomenală. Realizăm cercetări ample de consum pentru a ne asigura că rămânem înaintea competiției, aducând oportunități care sunt mai bune pentru membri și mai bune pentru branduri”.
Conform Nielsen, în ultimii trei ani, Netflix a avut mai multe titluri în top 10 decât toate celelalte servicii de streaming combinate.