Într-un e-mail trimis tuturor dezvoltatorilor, Apple a anunțat că App Store ar trebui să înceapă să afișeze reclame pe pagina „Azi” și pe fila „S-ar putea să vă placă” începând de mâine (25).
Potrivit gigantului din Cupertino, noua functie ar trebui să se aplice aproape tuturor țărilor, totusi schimbarea nu va fi implementată în China. În plus, toate reclamele trebuie să aibă un fundal albastru și o pictogramă pentru a clarifica faptul că este o acțiune publicitară.
Cu un anunț în fila Azi, aplicația dvs. poate fi prezentată vizibil pe prima pagină din App Store, ceea ce o face una dintre primele piese de conținut pe care un utilizator le vede când începe să răsfoiască magazinul.

Odată cu schimbarea, aceasta este prima dată când Apple va afișa anunțuri pentru dezvoltatori în fila Azi, deoarece a afișat întotdeauna conținut ales de echipa editorială din App Store.
Comentând această problemă, analistul Florian Mueller a subliniat că aceste ajustări ar putea determina Apple să-și crească veniturile din App Store, după ce companiei i s-a interzis să perceapă taxa de 30% .
Fila „S-ar putea să-ți placă” este un alt mijloc de creștere eficientă a profitabilității, forțând dezvoltatorii să cumpere reclame pe propria lor pagină de aplicație pentru a preveni pe alții să-și îndepărteze potențialii clienți.
Cu cele două noi modalități publicitare, Apple va oferi acum patru opțiuni dezvoltatorilor, iar compania se așteaptă ca veniturile sale anuale din App Store să ajungă la 10 miliarde de dolari în 2023.
[SURSA]
Comentarii recente